پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119583
مهدي هاشمي بازيگر فيلم دامادش شد
تاریخ انتشار : 1393/09/02 09:48:35
نمایش : 1970
سياوش اسعدي کارگردان فيلم سينمايي «سال تحويل» از آغاز فيلمبرداري سومين فيلم خود در صورت صدور پروانه ساخت و آماده سازي آن براي نمايش در سي و سومين جشنواره فيلم فجر خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سياوش اسعدي کارگردان فيلم سينمايي «سال تحويل» در جمع خبر نگاران درباره آخرين وضعيت توليد اين اثر سينمايي گفت: حدود يک ماه پيش براي اين فيلم از سوي سازمان سينمايي ارشاد درخواست پروانه ساخت کرديم و با گذشت يک ماه همچنان در انتظار دريافت پروانه ساخت هستيم.

وي با اشاره به جديدترين اثر سينمايي خود تأکيد کرد: «سال تحويل» يک سينماي قصه‌گو است و يک قصه عاشقانه که در ستايش پدر ساخته خواهد شد.

کارگردان «جيب‌بر خيابان جنوبي» خاطرنشان کرد: اين فيلم براي فيلمبرداري احتياج به باران و برف دارد و با توجه به زمان باقي مانده تا جشنواره فيلم فجر اميدواريم اين فيلم به فجر برسد اما در صورت صدور ديرهنگام پروانه ساخت بعيد مي‌دانم «سال تحويل» به فجر سي و سوم برسد.

اسعدي اظهار داشت: تاکنون حضور مهدي هاشمي در «سال تحويل» قطعي شده است.

اين کارگردان جوان سينماي ايران گفت: تمامي لوکيشن‌هاي فيلمبرداري اين اثر در خارج از تهران فيلمبرداري خواهد شد.

بنابراين گزارش، فيلم سينمايي «سال تحويل» پس از «حوالي اتوبان» و «جيب بر خيابان جنوبي» سومين فيلم از سياوش اسعدي است که تهيه‌کنندگي آن را امير سمواتي بر عهده دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html